Because of you

AAAAAAAJA
Äh skitsamma
tjaaaaa
Varit ledig idag, bakat massvis med kladdkakor (mamma fyller år snart och ville ha de så johanna fixar, johanna fixar!)
Sitter och ska beställa hem lite grejjer till att göra smycken, hähähä!
Fett taggad alltsååååå!
Ska snart åka ner till centrum och göra några hemlisar, hehehehehe.
Nyfikna va?! :D
Fett töntigt att säga sådär.
Jag ska ner till centrum och möta min kompis för att lämna tillbaka hennes hängslen och köpa present till mammsen.
Hah.
Smågluttar lite på någon looserfilm, "Hata göteborg".
Jättedålig.
Haha.
Ska klappa lite på mitt blåmärke som jag fick när vi åkte pulka i lördags :'( stackars mig.
Ska nog käka lite ballerina kladdkaka nu också, fira att jag ör ledig liksom :)

hej svejs negerfejs



juste min dator är superseg och funkar knappt så jag (läs pappa) måste ominstallera hela skiten, vilket betyder att jag måste spara ner aallting jag har, filmer och bilder och så.
Funtar på att pappa kanske måste köpa en sån där dosa som man kan spara jättemkt på så kan jag ha de där på hela tiden så slipper jag all skit i datan, hähähä. Får snacka med pappsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0