2011, komtillmigkomtillmig

Tjabatjena!
Hoppar runt och städar lite i mitt rum, käkar lite godis. Hur gott som helst!
Igå va jag ju i Skärholmen med Mickeeyy, sen kom Daniel och då drog vi in till stan för dom skulle handla skjorta tills idag, hih söta! Och däär mötte vi även upp Viktor. Så jag hängde med dom till alla killavdelningar på H&M som finns och Dressman och alltihopa! Men de va skoj :)
Senare på kvällen gick jag över till Emelie och kollade Victoria Secret fashion show och letade lite resor tills i sommar! Vi vet att vi vill åka till Grekland, men jäklar va många öar det finns! Hahah. Någon som har nått bra tips på vart man ska åka?!

Mina nyårsplaner ser ut såhär:
*Barndomskompisar till familjen kommer hit och jag äter middag hemma med alla
*Åker iväg till min kompis Jocke, partajjjj! Firar tolvslaget där.
*Sen vet man aldrig vad som händer ;)))))

Nu måste jag hoppa in i duschen, raka och skrubba och allt va man nu kan göra.
Sen måste jag fixa naglarna och ah massa.
Fixifixifix!

Ni får ha det så bra så hörs vi nästa år!! ;)
Slänger nog upp lite "En gång i tiden" och nyårslöften, tidsinställt you know ;)
Fett high tech

tjaråheråbajs!
(asnajs när min 4åriga kusin va här för han är i kiss och bajs åldern och springer runt och säger bajs och fis och sådär hela tiden, kände liksom att vi connectade lite!)


solbränd och solblekt hår, sommarn äger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0