Home från Kroatien

TJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
JOHANNA IS HOME!
Kom hem i söndags natt iofs men internet har inte funkat förens nu.
Jag har haft det superduper och varmt och skönt och ja allt de där ni vet.
Pallar faktiskt inte skriva massa om resan, ni får se lite bilder sen.
Igårkväll va jag och Carro på bio, vi såg Eclipse, jag trodde jag skulle dö ungefär, längtar ba till nästa.
Idag har jag legat inne och kollat film, asmys. Sen åkte vi hem till framor och farfar för att hämta katten och äta lite middag.
Min bror åkte iväg in i lumpen igår, så nu är det ganska så tomt här hemma. Astråkigt faktiskt.
Jag vill tillexempel ha lite nya filmer, tänker gå ner och få några Sebbe har på datan, nej juste han är ju inte hemma. Ville gå och gymma med brorsan, nej juste han är ju inte hemma. Osv.
Konstigt faktiskt.
Nu ska jag meddela mina vänner att jag lever och sen ska jag leta efter Sebbes hårddisk med filmer på (A)
so long suckersssssssss!

 Jag och Ellipellipö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0