We have to take our clothes off

hejhejhemsktmkthej!

Idag är lilla jag ledig!
Asskönt juuu.
Ligger i sängenoch lyssnar på Gym Class Heroes
Ska nog försöka träna lite, och sooola!
Och sen ikväll ska jag iväg och jobba.

I måndags va skolan ganska ovärd, knappt några lektioner alls.
Men aaaah...efter skolan åkte jag hem till Viktor, och gjorde typ allt och inget (:
Sen när jag kom hem blev de typ sängen direkt, va astrött.

Igår efter skolan åkte jag och Carro in till stan och ba stekte i solen, asskönt!
Var och provade lite jeans och hittade PERFEKTASTE jeansen, jag kan inte komma på nått dåligt med dom förutom typ priset. Men när jag kom hem flörtade jag lite med mamma så hon kanske vill köpa dom till mig iaf (A)
Annars får jag typ...vänta på lönen eller nått.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0