torsdag morning

Godmorgon världen..eller ja ni som läser iaf.
Tror jag drömde nått konstigt om färger.
Aja jag gick upp typ för tidigt, har typ massa tid kvar nu.
Och jag är jättetrött, och går till halv 5 idag.
Då blir man sådär lycklig, speciellt när det regnar och är blött och mulet och sådär.
Då sätter man på sig alla kläder man har och lite till liksom.
Har världens håltimme idag också, fett skönt!
Fast de va lur, fet oskönt.
Men nu ska jag kleeee på mig, kommer ju ta ett tag med tanke på alla kläder jag måste ha för att inte frysa.
Borde nog ta med mig en engelsk bok som vi ska ha läst 10 kapitel i tills på tisdag och läsa på tåget för jag har inte börjat än. Men den verkar ganska B. Men iaaaaaaaaf.
Fett långt jg skrev om bara massa skit.
Tänk om man kunde få de så när man skulle skriva t.ex. min svenskainlämning som bara verkar bli kortare ju mer jag skriver på den.
ha en greatans dag, de kommer inte jag ha för den börjar med spanska.
HERRÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

cool tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0