SOOOOOOOOOOL

AAAAAAAAAAAHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJ
Jag är glad för de e sol och varmt och aaaaaahhhhhh :D
Jag älskart!
Jag sov länge idag, gick upp vid tolv och käkade frulle UTE I SOLEN :D sen satt jag där och ba dog lite!
Sen hjälpte jag mamma lite med att fixa ordning i trädgården. Det blev så varmt så jag kunde ha bara linne när solen va framme! Då e de vår assåååå.
Nu måste jag städa rummet, sen måste jag fixa mig för då ska vi hem till familjen Tärnell och fira lite påsk med massa mat och sådär tillsammans med familjen Fredlund också! Mysigt ggr tusen tycker jag :) Får träffa min fina Maria och söta Ellinor igen också :D dom är superduper, bara så ni vet!
Men nu måste jag dra fram damsugaren!
herrååååååååååååååå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0