Glad påsk råå!

Tjenatjenatja!
Nu ere loooov! Och jag började det på bästa sättet!
Efter skolan igår åkte jag och Filippa hem till Jessica och fixade oss, sen mötte vi upp Elin och Stella och käkade lite pizza.
Sen drog vi iväg mot haninge, mötte upp Carrobarro på tåget och ah.
Sen va vi framme hos Sofia.
Kvällen va ganska knas, mer får ni inte veta!
Kan inte säga att jag har sovit så mkt men...sånt är livet!¨
Nu har jag precis duschat och proppat i mig lite mackor.
Apelsinjuice är godaste just nu assåååå!
Ska nog hämta lite mer.
Sen måste jag börja fixa mig lite smått för senare ska vi hem till farmor och farfar, kusinerna och faster kommer också dit.
Askalasmys!
Kan hälsa till Virrefirren som nu är uppe i Norrland att jag saknar dig lite!
pussochhej!

Bjuder på lite fina påskiga bilder såhär på långfredagen! enjooooy

 (lite gullig bara)
(sånt här kommer jag få, fast med gott godis i hoppas jag, helst choklad)
 (Johanna om ungefär 60år)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0