Det kanske är min tur nu

Hejhej
Har inte skrivit på flera dagar.
Vet.
Men iaf, lite kort då.
Måndag: Träffade Nattis i stan, käkade lite lunch och kollade runt lite, kom hem med ett linne och ett par trosor.
Tisdag: Var och jobbade lite. Kom hem, sen träffade jag Carro.
Och så idag åkte jag hem till Virrefirren och myste galet. Ni får inte veta mer!

Jag har precis varit och handlat godis med Carro till imorn. För imorn åker vi först till småland till mormor och morfar och sover där tills fredag, sen på fredag åker vi vidare till Malmö till morbror, moster och kusin.
Kulkul, fast tråkigt också.
Kommer sakna vissaaaaaa.
Men kommer ju hem på söndag sååå.
Vet inte om jag tar med datan, de får vi se!

(eftersom youtube verkar vara helt cp och inte är normal så får jag tyvärr bjuda på en fin bild istället för en fin låt som jag hade tänkt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0