Utkast: Gooooood morgon! ...

Gooooood morgon!
Nu är jag uppe, förvånade? Haha.
Jag är förkyld x10000 asså, ba känner det i hela huvudet, ni vet när de e sådär sjukt tungt.
Ser knappt ut som att jag har sovit för igår va jag sådär lat och sket i att tvätta bort sminket så det ser typ ut som vanligt och håret, ja, det står där, precis som igår, hahaha.
Nej men jag ska platta det nu, fast eftersom det typ regnar ibland så kommer det väll bli lockigt, så jag satsar nog på fläta i luggen idag.
Funderade lite på kläder också, men till skillnad från alltid annars så bestämde jag mig ganska snabbt! Tror jag, hehe.
 
För er som inte fattar någonting nu, var inte oroliga! Det är mest struntprat á la Johanna ;)

 Ibland kan man vara sådär söt. Jag är jättesugen på att gå till nån studio och bli fotad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0