Vad tkr ni jag ska ha som superhjältinna?!

Funtar på att ta tempen, några alvedon och leta upp någon mysig bok och lägga mig i badet.
Ta det lite lungt.
Det e skönt.
Tar nog med mina anteckningar från kriminologin också, prov på tisdag och jag är vääldigt osäker!
Måste försöka få tag på nån som kan hjälpa mig med spanskaläxan också, huuh!

Juste!!!!!!!!!!!!!!! VIKTIGT!
Ni måste hjälpa mig!
Jag ska vara en superhjältinna på torsdag, inspirerad av Catwoman.
MEN!
Alla tjejer i klassen ska typ ha tunna svarta leggings med några hotpants i starka färger över och typ nått linne eller så.
Ska jag också köra på det? ELLER! Ska jag ha mina svarta glansiga leggings med ett svart glansigt linne jag hittade på H&M? Och typ sminkad lite kul, för jag kommer nog inte köpa en mask från butteriks. Och sen håret i en tuff frilla. Har inga kattöron och pallar nog inte det heller, hähä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0