Tjufräs

Godmorgon Sverige!
Jag fick lite tid över fast jag sov lite för länge, då är man skillad!
Sitter och käkar en macka och dricker lite juice.
Tänker på i sommras när man var med knasbollarna Andro, Bp och Razo som bara drack en massa juice alltid, "Vill du ha nått att dricka?...juice? Hahaha så söta.

Jag måste gå till bussen om 20 min och jag måste bara klä på mig, borsta tänderna och föna håret supersnabbt. Annars brukar jag ha det och lite till kvar att göra när jag måste gå till bussen, vilket slutar med att jag får springa. Det kommer jag nog få göra idag också om jag sitter här längre till.
Vet inte om jag ska ha mitt diadem eller flätade hårband...hm...
Det får vi seeee.
Sista vanliga måndagsövningen innan konserten ikväll! Nu börjar det närma sig hörni! Just därför kommer ni få hålla ut och läsa det här om och om och om igen innan ni får nått nytt att läsa, eller så kan ni ju gå bakåt i arkivet och glutta lite, har säkert massa roliga egobilder eller nått.
STORFETPUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0