tjofräs

Imorn kommer jag inte vara hemma.
Kommer vara iväg i Slagsta hela dagen och öva danser med dans8:an (8 tjejer i Steens) och Johanna och Natalie.
Konserten är ju snart! Vi måste sätta alla danser.
Men de blir skönt, kan köra på slapp stil imorn. Mjukis, uppsatt hår och inte mkt smink alls, om något alls ens.
Förut kunde jag inte gå utanför dörren utan smink, nu bryr mig faktiskt inte så mkt längre.
Menmen.

Ska nog gå och sova snart då.
Eller ah, tidigast 11-halv 12. Fast de e ju ganska snart. Hähähäh.
Skoja.

Vet ni nått jag har tänkt på?
Det är så pinsamt att när folk frågar vart jag bor och jag måste svara "Tumba".
Typ hej förortsunge! Ghetto liksom.
Men jag är ju inte sån. Alls.
Nej, jag gillar verkligen inte alls att bo i Tumba.
Blir ju inte bättre av att säga kommunen istället, "Botkyrka".
Typ mkt värre.
Fy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0