shulululu

Hej på er små barn!
Nej, det blev ingenting på bloggen igår. Jag var ju i skolan, och sen åkte jag till Max (det berättade jag väll att jag skulle?) sen när jag kom hem va klockan ganska mkt.
Mycket mys hos bby igår iaf, chillade runt lite och sådär ni vet.
Idag hade vi sovmorgon, skulle spela upp några pjäser på engelskan och sen fick vi sluta (vid 12).
Så då åkte jag hem nu på en gång och håller på att fixa lite mackisar till lurre och sen blire plugg för fulla bullar! Eller va det heter.
Ska skriva klart min kriminalnovell, läsa geografi, skriva en spanska uppgift och göra lite engelskagrejjs.
Sugigt.
Menmen.
Ni får gärna störa lite, hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0