Rubrik

Godmorgon!
Jag har inte varit hemma så mkt på sistonde.
I måndags var jag i skolan sen åkte Carro och jag in till stan och sen åkte jag med henne hem och käkade middag och snackade massa och gick på prominix, hihi, supermys!
Sen igår var jag i skolan också, hade skolfoto, gick nog skit, brukar inte bli fin på skolfoton, haha.
Blev helt nere typ sista lektionen, och varför skulle jag inte bli, hade matte, min lärare har ju damp.
Så jag kände verkligen inte för att gå hem och plugga mera då efter skolan, så jag ringde Maxen.
Åkte hem till han istället, mkt bättre :D
Nu idag ska jag och tha class på studiebesök hos DN, najs.
Inga lektioner alltså, ska vara där klockan 1 och slutar typ halv 3.
Då ska jag typ sätta mig nånstans i stan på nått fik och plugga, sen åker jag på sång. Sen hem.

 
Nu måste jag sminka mig och fixa håret.
ciaaaoooo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0