problem liksom

Såhär är det, nu behöver jag lite hjälp och idéer!
Jag vill på en fest imorn med Max m.fl. Och då blir det typ slagg hos han eller hans kompis efter.
Men jag kommer aldrig få för mina päron, no way liksom.
Och jag vill VERKLIGEN!
Så då måste jag ju ljuga lite, men jag suger på det för till slut får dom typ ändå reda på det.
Men jag känner att jag verkligen måste dit.
Så jag funtar på att säga att jag typ ska slagga hos en kompis. Dom lär ju inte märka, men ändå, tänk om dom gör.
Det skulle vara så mkt enklare att säga liksom "Mamma nu ska jag på fest i stan med några kompisar, jag tar nattbussen hem" och att hon tyckte det var okej, men nu är det ju inte så!
Vad ska jag göra! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0