Of to Nacka

Godmorgon!

Nu har jag fixat och grejjat och är klar!

Vi ska åka om en kvart så det blir ett snabbt inlägg för jag kom på nu att jag inte har borstat tänderna, och fönat håret och fixat väskan. Oj. Aja.

Jag vill ha ny musik i telefonen men jag har inget nerladdningsprogram, förut hade jag Limewire, men det suger egentligen k*k. Är det någon som vet ett bra nerladdningsprogram som inte gör datan jätteseg och jättemongo?

Juste, jag måste få ordning på min cam också. Jag får prata med pappa sen när jag kommer hem, om jag inte åker till stan. Då kommer jag nog hem så sent som möjligt. Haha.
Ha en bra dag sötnsar!
hugsandkisses<3

 (gammal ful bild men den där sjalen hade jag glömt bort! jag undrar vart jag har den någonstans..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0