my day

Nuuu är jag hemma igen!
Skolan gick bra, hände väll inget speciellt egentligen.
Bussen till Fittja va totally cp och gick typ sönder, fullproppat på den som kom sen så fick ingen sittpalts och jag va typ död. Sen i Fittja mötte jag Emelie, Dacke, Linus, Emma och Björn som stod och väntade på bussen, trevlans vare, fast hahahaha Dackes brallor hade gått sönder ganska så väldigt mkt i grenen och på rumpan typ, eheheh. Den bussen va typ inte lika full men jag fick såklart ingen sittplats där heller, men gullig som Linus är lånade han ut sitt knä, hihi.
Kören var både rolig, jobbig och lite småtråkig.
Skrattade väldigt mkt en del, speciellt när jag skulle skrika, hahaha, jag är inte en sån person som skriker helt enkelt.

Nu har jag precis käkat och börjat på min kriminalnovell, sjukt bra går det, det tar inte slut. Bara för jag fick en bra början, who's the best liksom!
Måste fortsätta nu!
tjofräs


Kommentarer
Postat av: mikaela

hej hej är med i veckans blogg tävling.

Snälla rösta på mig. (a)

kram!



http://pjohanna.blogg.se/2009/september/de-9-finalisterna.html#comment

2009-09-23 @ 10:53:05
URL: http://mikaelajeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0