lals

Nu är Idol slut och jag är i full gång med att föra över bilder och annat som jag ska spara till min laptop!
Mihi.
Jag har tagit bort ALL musik, för jag lyssnar liksom bara på spotify nu för tiden liksom.
Så de är egentligen bara bilder och skolarbeten som ska sparas.
Tihi.
Alltså, jag måste sluta duscha håret varje dag, det sliter oootroligt!
Fick se de idag när jag microskopade mitt hårstrå, haha.
Men de e ju inte najs att gå runt med fettigt hår liksom. Men vad ska jag göra liksom.
Liksomliksomliksom.
Nej men seröst, jag ska börja trappa ner, så jag bara duschar MAX typ varannan dag, helst inte de heller.
Kroppen varje dag såklart, men inte håret.
Vi får väll se hur det går.
Haha.
Imorn ska jag till Polismuseet med skolan, kl. 1-2. Naaajs.
Ledig resten av dagen.
Men jag har fortförande läxor kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0