Johanna <3 Steens

Tjuu bre!
Nej men alltså hej!
Åååhååååhåhåhåhååhåhåh va glad jag är och ååååhåhåhåhåhåhåh va kul de va igår och åhåhåhåhåhååååååååhhhhhhhhhhhhhhhh!!! va bäst vi var! och är!
Nu sitter ni en del som frågeteken och ba: va?
Jag hade konserter igår med min älskade kör, fyra föreställningar på en dag, det var ganska jobbigt men ooootroligt kul! Alla varså bäst och ah, nej jag vet inte vad jag ska säga. Jag hade nästan velat vara publik OCKSÅ bara för att få känna och se allting för första gången sådär superbra.

Vi va där typ 8 igår morse och började sminka oss och fixa håret. Sen hade vi en skolkonsert vid 10-tiden och sen vare lurre för att sen ha en till skolkonsert vid halv 1 tror jag.
Sen hade vi världens paus på några timmar och då låg jag och Erika i en soffa och typ dog lite och smaskade godis.
Sen hade vi två konserter till och ah lalala.
Det va fet sorgligt när allt var slut, jag ville bara gråta nästan,
Saga ba: Nu är det slut, nu är det inge mer och nu slutar Linus.
Och jag ba: Men säääg inte såå! :'(
Sen åkte vi hem hit (mormor, mamma, pappa, faster, farbror, Lena, Stefan och Maria) och umgådes lite, fick massa fina blommor.
Somnade typ direkt när jag la huvudet på kudden och sov till typ 11 idag.

Nu har jag duschat och ah ni skulle sett, jag hade minst 6784325 liter hårspray i håret, kändes sjukt skönt att få ut det idag. Jag fattar inte hur fjortisar orkar hålla på och tuppera och bomba hårspray och allt. Nej, usch.
Håller på att sminka mig för ska snart med pappa ner till centrum så ska jag in på H&M och handla lösnaglar. Jag har varit stressad och nervös och sådär på senaste tiden så jag kan ju säga att jag inte har mkt naglar kvar.
Nu måste jag skyndamig för pappa är snart klar!
pusspåer!<3


ps. jag glömde fota, men pappa skjöt massamånga bilder så jag lägger upp dom sen, ni bara måste få se, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0