hemma efter studiebesök på polismuseét

Tja alla coola bananer!
Nu har jag precis gjort klart min idrottstjofräs.
Kom hem för typ en halvtimme sen.
Och ska dra iväg nu om typ en kvart igen. Jag har sång.
Och jag har ont i halsen, lite, den e mest ganska svullen typ.
Och kliar.
Jag har ont i huvet också, måste ta en alvedon.
Ikväll ska jag ta ett varmt bad, slappna av lite, jag känner att jag behöver det!
Men nu ska jag gå och ta en alvedon och lite tempen, sen måste jag göra mig iordning för att åka igen.
Kanske ta på mig nån mer tröja eller nått. Har bara en piratärmad.

Vetni förresten!
Vi ska ha typ friluftsdag och då ska alla klasser klä ut sig och våran klass ska vara superhjältar. Och gissa vem jag ska vara!
Catwoman ;) grr. Hittade en jättefin mask idag på Butteriks som jag vill ha, får se hur de blir.
vi höres senare
pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0