8september2009

Gooodmorgon!
Mitt internet har inte funkat!
Förlåt men de va ju inte mitt fel då!
Igår fyllde jag år!!!
Fick massa saker, typ, pyjamas, tröja, presentkort, smycken m.m.
Och just nu sitter jag och skriver på min N Y A  L A P T O P!!!!
Fatta va glad jag blev, och är!
Mihi, mina föräldrar är bara bäst!
Men vet ni, jag måste faktiskt sminka mig och sådär nu för annars kommer jag försent till skolan.
Men jag slutar vid 3 så då ska jag hem direkt och plugga, och sitta med datan antagligen, hihi.
ha en bäst dag allihopa!
pusspåer<3

ps. ikväll börjar Idol09, det vill vi inte missa!

Kommentarer
Postat av: sarah

jaaa, fick du en laptop? :D

WIIE! GRATTIS I EFTERSKOTT FINIS!



<3

2009-09-12 @ 00:51:49
URL: http://dimfragment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0