5september2009

Tjenare bloggen!
Kom hem för ett tag sen.
Igår va sjukt skoj!
Tror jag har dragit på mig lite mer förkylning nu bara, inte najs att liksom först bli totally blöt och springa in och ut i kylan och sen åka hem i endast en minikort klänning.
Visserligen åkte vi bil och hade filtar, haha mys. Men vi va ju heltblöta och allt, det va inte najs.
Några killar tryckte massa skum i ansiktet på mig och Carro, jag bytte ut några kramar mot fred, haha, jag är bäst.
Killen ägde på att dansa! Asså verkligen!
Träffade Alex där också, najsigt värre.
Träffade massa andra också och sådär.

Jag och Carro sov länge idag, till typ 2.
Då gick vi upp och käkade frulle sen så satt vi i hennes säng med hennes data bara tills pappa kom och hämtade mig!
Mammsen och pappsen är hemma äntligen!
När jag kom hem satt jag och pratade med dom ett tag. Sen gick pappa och la sig och då satt jag och mamma och pratade i nån timme, mys!
Sen gick jag och duschade, eftersom jag bara sköljt av mig hemma hos Carro inatt när vi kom hem. Skönt att känna sig ren igen, haha.

Men nu ska jag borsta håret lite och sådär. Jag måste nog låta mitt hår vila lite från plattång och hårfön ett tag, det känns att mitt hår blivit slitet. Inte kul.
Ska nog bara vara hemma idag känner jag, mysa med familjen.
Och juste, min bror har kommit in i Lumpen! Han ska in typ i augusti nästa år, jag längtar!
Nu är det nog mat också, ojojoj.
Vi hörs senare!
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0