2september2009

Godkväll sötnosar!
Jag känner mig lite ledsen, jag tog precis ut min piercing!
Det både känns och ser tomt ut.
Den höll ändå på att stötas ut, och den gjorde sjukt ont nu. Nu ska jag bara låta de växa ihop sen ska jag ta om, och då ska jag ta hand om den ordentligt!
Åh, nu ser jag bara fet ut.
Jag kan ju ta mig.
Utvecklingssamtalet idag gick prima och sen åkte jag till stan. Mötte Lina och Caroline från min klass och var med dom och sen mötte vi Victoria, Julia och Rebecka, vi typ gick runt och satt och fikade och pratade massa. Sjukt mysigt. Tack för idag tjejer!

Nu sitter jag här med hårinpackning, ansiktsmask och med fötterna i en balja med varmt vatten! Framför Efterlyst med kissemissen bredvid mig.
Myspys. Fräsching ska jag bli alltså.
Jag saknar min piercing.

JAG FYLLER ÅR SNART! PÅ MÅNDAG! Jag äger.
Nu ska jag mysa vidare här i soffan, skriver kanske senare.
puussssaaaarrr<3

ps. jag saknar min piercing och jag har mensmage med pms-humör. och jag saknar min mamma och pappa



Kommentarer
Postat av: Adrian

Vad synd att du behövde ta ut den :P

Btw, du typ små hatar mig antar jag? x)

2009-09-02 @ 21:23:48
Postat av: Johanna

svar: Nej jag hatar inte dig, jag känner ingenting, jag bryr mig inte ett dugg.

2009-09-02 @ 21:43:32
URL: http://jfranzen.blogg.se/
Postat av: Adrian

Oh, okej :) då behövs det inget förlåt förmodar jag.

2009-09-03 @ 05:32:52
Postat av: Johanna

svar: nej

2009-09-03 @ 07:35:45
URL: http://jfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0