1september2009

Gokväll bloggen!
Jag sitter här och funderar lite på vad jag ska göra.
Men jag tror jag kom på nu faktiskt.
Fan jag e jättesugen på att köra ansiktsmask och hårinpackning och hela köret.
Men jag har verkligen ingen prk att åka och handla ansiktsmask. Tror att H&M har stängt nu ändå.
Imorn ska jag till skolan typ en halvtimme och ha typ utvecklingssamtalgrejjs.
Sen åker jag in till stan, själv, och kollar runt lite.
Jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll, är otroligt trött.
Ska nog ta ett bad och grejjer.
Fett mys. Så kan det ju bli lite hemma-spa imorn ju!
Efter sången, mihi! Jag längtar!
Åh så najs.
Ska nog gå och titta lite på tv nu.
ha det!
pussar<3



Ni vet väll att jag fyller år om 5 dagar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0