14september2009

Godmorgon sötnosar!
Sitter och funtar lite på vilken tjocktröja/kofta jag ska ha på mig.
Jag har faktiskt redan sminkat mig och duschat och allt så jag va fett snabb idag, min buss går liksom 20 över 8.
Mys, då kan jag titta lite på tv, hihi.
Som ni kanske vet åker jag direkt till Steens efter skolan, allstå dröjer det typ hela dagen innan jag kommer till en dator igen.

Jag mår egentligen inte sådär super men jag klarar mig nog, hähä.
Jag behöver handla nya skor btw, vill ha typ några tygskor, mina tygskor ser så klumpiga och fula ut. Usch!
Jag måste äta nått, jag blev plötsligt jättehungrig!
pusshej!<3


Kommentarer
Postat av: sarah

söt söt söt!

2009-09-14 @ 20:55:06
URL: http://dimfragment.blogg.se/
Postat av: mikaela

hur kan man va så söt som du johanna?

en kluurig fråga,lav yha!

2009-09-17 @ 10:55:49
URL: http://mikaelajeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0