11september2009

Nu är jag hemma!
Skolan var bra, matteprovet gick bättre än jag trott och vi körde basket på idrotten.
Jag gjorde faktiskt typ två mål, skillat av mig.
Både Filippa och Ida fick varsin puss i pussrutan idag, tihi.
Efter skolan åkte jag snabbt hem och bytte väskaoch åkte sen in till stan och träffade Mickis och Issa, mys vare!
Satt några timmar och bara pratade på ett fik.
Sen gick vi för at möta Max och hans kompisar, vilket tog ett tag, sega som dom var, haha.
Drog runt lite med dom, sen skulle dom vidare på fest och vi skulle hem.

Nu ska jag ta mig ett varmt mysigt bad och raka mig överallt där en tjej ska vara rakad, hehe.
Myspysa med mig själv i min nya morgonrock, mmmmmh!
vi höres läätöör<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0