tha winter is here

Tjaba tjena snebena!
Kommer lite kortkort om igår och idag.
Igår: Var i skolan, åkte till kören, hadetydligen ingen kör, åkte till Maxen istället, åkte runt i hans lånade cp-bil, hade skoj med han Massi och Eddie.
Idag: Var i skolan, drog med Ida till donken och sen stan, hon stack iväg till gullmars och jag strosade lite på drottninggatan m.m. väntade på Maxen. Han va stört seg och när jag precis tänkte sticka hem så sa han att nu e jag hemma, kom hit. Så jag åkte till han, myspys hade vi det. Han är gulligullig!

Nu ska jag plugga lite till datakunskapen. Imorn är jag LEDIG! Alla blir avis, jag veeeet!

IDAG SNÖADE DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och de va typ allt jag hade att säga.

 Johanna Bjuder!
Snart kan man åka skridskor igen, wuuhuuu, jag äger ut er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0