@ småland

Tjena sneeeeeebena!
Sitter här nere i Småland hos mormor och morfar.
Vi kom hit vid 10-tiden igår kväll och då fick vi lite fika - bullar och cola, tihi.
Sen när vi skulle sova hade jag fett svårt att somna, det SPÖKAR här!!!!!! Och pappa låg och snarka så jag fick damp.
Nu ska vi in till samhället, haha. Så ska vi kolla runt lite i det lilla som finns och sen ska vi hämta gammelmormor och åka tillbaka hit hem och äta våfflor. mmmmmmmmmmmmmmmmmuuuuuuuums!
Jag skickar några pussar till Maxen<3
De e fett skönt här för man behöver ju inte bry sig om hur man ser ut! Skiter i allt smink förutom lite mascara, superduper!
Nu ska jag gå och föna hååret!
Folket väntar, höh.
slängpussar från småland<3


Kommentarer
Postat av: Jasmin - ghettokid

fin du var! :)



bor du i tumba eller?

2009-10-17 @ 16:29:11
URL: http://jasmin.blogg.se/
Postat av: Jasmin - ghettokid

sv; okej, för jag känner igen dej. Antar att jag sett dig i tumba :D

2009-10-18 @ 10:55:38
URL: http://jasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0