shuu

Humöret är inte på topp så jag fattar mig kort.
Hade samhällskunskapprov, gick som väntat (=sämst).
Var på studiebesök på Stockholms Universitet idag, det var väll intressant.
Sen drog jag hem. Käkade lite och pluggade lite smått.
Sen åkte jag iväg in till stan, mötte upp Tillen och Linda på vägen. Vi åkte och kollade på Ida och Matilda som hade gymnastikuppvisning, duktiga var dom! Stolt är man, hihi.
Sen åkte jag hem.
Nu ska jag gå å lägga mig.
Inte kul att lägga sig när man är på dåligt humör.
Men iaf.
Jag orkar inte ta kontakt med nån just nu, ingen svarar ju ändå inte, eller så är dom bara allmänt dryga, jag orkar inte med det mer. Jag orkar inte med dig mer.
Jag saknar min Mikaela, hon ligger hemma i vattkoppor min lilla prickig korv.
Imorn är det sovmorgon, fett värt. Sen slutar jag halv 5. Inte lika kul. Blir hem och göra klart idrotts grejj.
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0