shulululut

Möh hej
Jag mår pissigt värre, min hals är dubbelt så stor som den är i vanliga fall och ah nej de suger.
Meeeen pinade mig igenom hela skoldagen. Kan inte säga att jag var så koncentrerad dom två sista lektionerna (1h och 20min svenska, 1h matte). Men men, hade geografiprov också, det gick bättre än jag trott! Fett bäst.
Jag handlade med mig en Ben&Jerrys hem till min stackars hals som jag ska ta fram ur frysen snaaart. Titta klart på Twiligt ska jag också göra.

Jag har hjälpt mamma att rätta DNs nutidsorienteringar, några på hennes jobb skulle göra det så då tog hon hem massa kartonger som jag kan rätta så får jag caaaaash. Najs. Till London. Det är najs.

Planer för helgen: Inga alls, antagligen rätta lite nutidsorienteringar. Och juste, imorn blire middag i Järna hos farmor och farfar med kusin, faster och farbror också. Mys.

ösch. skulle träffat Maxen idag också, men han va upptagen med annat. Vem är det som är upptagen hela tiden nu då? vavavavavava? haha, pusspådej.
Jag får ju bara ha hans klocka längre (A)
nej nu ska jag läsa klart min tidning som jag inte hunnit läsa i veckan pga massa aaaannat.
puuuuuuuuuuuuussen<3

 mmmmmuuuuuummmmmsssssss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0