shololololololoolololol

Tjena snebena!
Kom precis hem från skolan, kollade bara film, sjukaste filmen asså. Sämst var den.
Men vi klädde ut killarna istället, dom körde lite catwalk för oss, hahaha.
Filmade så kan lägga upp på youtube så får ni se sen, haha.

Åkte hem till Maxen igår efter skolan och chillerillade lite.
Gluttade lite på tv, alltid samma program som går när jag är där och vi tittar på tv; Simpson, Family Guy och Scrubs. Sen senare kommer också How I Meet Your Mother, huhuhu.
Sen gick vi ut och träffade hans polers, mysmys. Roliga grabbar de där. Haha.
Lånade med mig Max klocka också, hihi, jag känner mig fett tuff och han känner sig naken (Y).

Nu ska jag plugga lite, prov imorn och på fredag och lite läxa tills imorn.
Sen ska jag åka ner till tumba och ha lite sång och sen åker jag direkt därifrån till gymmet och kör spinning. Och SEN ska jag nog sola lite också, hahaha. Hurtigt. Jag är bästa planeraren.
På tal om planerare så är Filippa lite som jag, bara snäppet värre, hahaha.<3
Filippa ligger hemma och är sjuk så alla skickar lite immunförsvar till henne och så hoppas vi att hon mår bättre så hon kan komma till skolan imorn! Hihi. Pusspådej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0