Nu en liten funderare

Något jag funderat på ett tag, som jag aldrig riktigt kommer på någon smart lösning på.
Tänk om jag skulle dö liksom, typ imorn, typ ramla framför tåget eller bli påkörd eller så, liksom.
Asså hur skulle alla mina kompisar få reda på det?
Dom jag träffar varje dag och så skulle ju få reda på de, men tänk dom jag bara snackar med och inte träffar så ofta, hur ska dom veta att jag är död. Dom kompisarna som jag har själv liksom, som jag inte har några gemensamma kompisar med.
Visst, om jag typ skulle bli vääääärsta mördad på värsta sättet, då skulle väll de stå i alla tidningar liksom. Men om det bara är så att jag kanske får en hjärtattack eller nått, fan vet jag. Hur får folk reda på det då?

Fast igår kom jag på en sak, Carro ska ta min mobil och smsa/ringa till alla på min kontaktlista och säga att jag är död.
Sen på facebook med eller nått.
Vem ska ta hand om min data? :S asså herregud jag har ju massa hemlisar på den, som ingen annan får se.
Tänk om jag dör. Aa då tänker ni att det spelar väll ingen roll om du är död liksom. Men jo ändå. Va gör man åt det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0