natt

Asså jag får seriöst ryck i hela fucking kroppen!
Jag vill peirca naveln igen, detta är inte fint!
UUUHUUUUU Jag orkar inte vänta längre. Jag..ååååh asså ni anar inte.
Jag lovar, innan jag drar till London ska jag ha piercat naveln.
Jag börjar tjäna ihop pengar nu i veckan.
Skulle fan kunna ta konakt me den där skiten som vill ge mig 1000:- för att suga av han.
Nej okej, de skulle jag inte.
Men ååhhhh.
Huhuhu.
Någon som vill bidra med någon krona? (A)
Jag ska iaf börja nu i veckan att göra massa grejjer hemma så jag får pengar.
För jag SKA ha piercing igen inom en månad.
Någon som vet om det blir billigare om man har eget smycke med sig som man sätter i?

Nu ska jag hoppa i säng och läsa och sticka lite, hihi, ja, för jag har börjat sticka!

Vad får ni inte veta!

gonatt<3


Kommentarer
Postat av: Becka

tror det kan vara lite billigare om man har eget smycke! :)

2009-10-12 @ 16:58:53
URL: http://rebeckaheumann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0