hejdå småland

Goooodmorgon sötnosar!
Idag bär det av hemmåt, sköönt!
Vi åker nog ganska snart, så kommer väll hem vid 2-3 allra senast.
Igår blev det inköp av ny väska! Äntligen säger jag bara. Köpte nya mysiga strumpor också, såna där ulliga mjuka ni vet. Haha.
Lalalalala.
Ja.
Juste, haha, min kusin är ju bara sötast!:

Jag: *Tar upp hans gosedjurhund från golvet* vilken fin hund du har, vad heter den?
Han: Det är ingen hund! Det är en katt!!
Jag: Jaha, oj, vad heter katten då?
Han: Bolt (som hunden i filmen)


Hahaha, han är 3, snart 4 år. Men iaf.
Nu ska jag nog stänga av datan, gå och borsta tänderna och vänta in dom andra segkorvarna.
puuuuuuuuuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0