halloween is över för min del, typ

Tjenatjenatja!
Johanna is back!
Torsdag sjukt skoj! Sjukt mysigt och ganska så sjukt bäst. Mer får ni inte veta. Om jag inte får tag på bilder från då, då kanske ni får en tjuvkik på min kväll/natt!
Fredag också sjukt skoj! Och allt detdära.

Sammanfattning: Drog med Carro till stan i torsdags och handlade det sista inför kvällen, sen drog jag hem, duschade, åkte till Carro coh vi fixade oss. Sen åkte vi till Sofia, partyparty! Trevliga människor och helt skoj bara. Maxen kom och hämtade mig, vi drgo runt ett tag sen hem till han och slagga, för mysigt! Vi sov länge på fredagen, kom inte upp ur sängen förens vid halv 3, käkade lite frulle sen drog jag hem, duschade och sen åkte jag till Matilda, där vi tjejer fixade oss och sådära! Sen åkte vi till Balingsnäs (som jag nu lärt mig att det heter, jag trodde det hette Bollingsnäs). Jag och Linda var kungar på dansgolvet ungefär precis hela kvällen! Shit va skoj det var.

 

Nu har jag precis duschat och ska nog ta nått att äta innan jag svälter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0