Godmorgon!

Jag vaknade för typ en halvtimme sen.
Har redan hunnit duscha och klä på mig. Och ändå är det två timmar kvar tills min buss går, haha.
Men jag måste packa lite, hann inte allt igår, eller asså jag kan ju inte packa ner min neccesär (nu kollade jag upp hur det stavades, och så är det. Måste bara komma ihåg det också, annars får det bli toalettväska. då får ju Carro ett gott skratt också!) och så, för dom sakerna ska jag ju ha idag liksööm.

Nej nu ska jag nog sminka mig och sådär, skulle ta hem några filmer men dom ville inte, nehe liksom. Så jag ska nog ta med några dvd-filmer också, fast jag har en del på datan. Måste ju ha lite att välja mellan, hahaha.

ps. om 35 dagar åker jag, Barris och my family till L O N D O N !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0