vi fem :D

Hellou!
Myspyskväll med tjejerna igår, vi somnade ganska tidigt haha, skittrötta.
Vaknade vid 9 och käkade frulle och sådär.
Sen vid halv elva drog jag och Filippa hem och Jessica till jobbet.
Just nu håller jag på och städar rummet, mindre skoj.
Men har plockat iordning fett ordentligt och fint.
Ska bara damma och damsuga nu.
Kusinerna kommer ikväll men jag kommer inte vara hemma tyvärr. Eller egentligen inte tyvärr för jag ska ut och käka middag med Mickis, Sara, Carro coh Becka. Vi ska fira Mickis! Som fyllde år igår! GRATTISGRATTISGRATTIS i efterskott gumman!
Men de kommer bli sjukt skoj, för har inte träffat alla dom på år, och haha vi fem tjejer, ojojoj, hihi. sjuan-nian var det liksom "Vi fem" :D!
Men nu måste jag fortsätta städa och sådär. Funderar på sotade ögon ikväll bara för jag har tid och så, haha. Skadar ju inte att försöka iaf!

 I sjuan! Ser ni mig? (högst upp till höger, hahahah)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0