Tjenatjenahallå

Skolan idag var slapp, men vi har ju tema vecka, alltså inga vanliga lektioner.
Fick sällis av Robin på tåget, trevlans trevlans.
På förmiddagen snackade vi om Hälsa, kroppsideal, ätstörningar m.m. Sen efter lunchen hade vi fika med tvåorna. Lite pinsamt sådär, va ska man snacka om me dom liksom?
Men de va ändå lite kul.
Efter skolan åkte jag hem med väääääääääärldens mensvärk.
Fick sällskap även här på tåget av BP, haha, man saknar ju han lite.
När jag kom hem stoppade jag i mig massor av ipren och la mig i soffan och kollade på tv.
Slumrade till lite och när jag vaknade var det dags att åka iväg och sjunga.
Seen kom jag hem igen och käkade lite dinner och nu håller jag på å lägga in londonbilder från pappas kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0