snöööööööööö

Tjatja
Hemma nuu!
Kom inte upp tidigt idag, haha, jag "skulle bara vil lite till". Somnade om och vaknade en timme innan jag skulle åka. En morgon är nog inte morgon för mig utan stress.
Men iaf.
Skrev bara en uppsats i skolan idag, gick bra. Var klar först som vanligt. Haha.
Var lite med Jessica i centrum ett tag, snackade massa, myspys. Men kallt var det!
DET SNÖAAAAAAAARRRRRR!!!!!!!!!
Och idag fångade jag första snöflingan på tungan för i vinter, tjuhu.
Det är lite tråkigt att vara blond när de snöar, för då syns inte snöflingorna i håret lika bra.
Men nu ska jag käka lite, sen ska jag plugga spanska. Prov imorn, uschaaaa.

 bild på Carro från förra vintern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0