snodd från barrs<3

Jag har kramat någon idag [x]
Jag har kysst någon idag [ ]
Jag har tänkt på sex idag [x]
Jag tänkte på sex igår [x]
Jag har kysst någon inom det närmsta 7 dagarna [x]
Jag kommer att ha sex idag [ ]
Jag har kysst någon jag inte gillat [x]
Jag har kysst någon jag inte känner [x]
Jag har haft sex med fler än 2 personer [x]
Jag har haft sex med fler än 6 personer [ ]
Jag har kysst flera personer under samma kväll [x]
Jag har haft oskyddat sex [x]
Jag har smygkollat på min kompis kille [x]
Jag har smygkollat på min kompis pappa [ ]
Jag har varit otrogen [ ]
Någon har varit otrogen med mig [ ]
Jag har vart med i en trekant [ ]
Jag har sagt nej till sex [x]
Jag har haft sex på offentlig plats [ ]
Jag har haft sex på fest [ ]
Jag har haft mer än 3 pojk/flickvänner [ ]
Jag brukar drömma sexdrömmar [ ]
Jag har drömt sexdrömmar [x]
Jag har haft sex med min lärare [ ]
Jag har haft sex i en bil [ ]
Jag föredrar sex istället för mat [ ] (hihi, det beror väll på)
Det här är den sexigaste listan jag nånsin gjort [ ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0