lite smått sådär

Blir ett litet kort inlägg. Skolan var bra, geografin vääääääääääääääääääldigt lugn (folk sov) och matten oooooooooootroligt livad (ett ord: pappersbolls krig).
Kom hem för en timme sen typ, käkade lite och städade mitt rum lite.
Nu ska jag snart dra mig till stan, hem till Leon och hämta mina vantar och sådär, vet inte hur länge jag blir bort, beror på om Max kan dra sig för att träffa mig.
Vet inte om jag sover hemma heller, kanske blir att sova hos Barris mormor inatt.
Men iaf.
Nu ska jag ba kolla en sak snabbt sen drar jag nog, om Leon hunnit komma hem.
Jag nås på mobilen hela kvällen/natten babes!
pussarrr<3


ps. jag och William har gift oss och skaffat en bebis, ful är den, haha. Einar. Bara så att ni vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0