gokväll!

Nu är jag hemma, eller kom hem för nån timme sen.
Somnade i Carros mormors soffa vid 1-2 inatt, heeeeeeelt slut var jag. Haha.
Sen vid 3 vaknade jag och då gick Carro och jag och la oss i sängen och bara mös galet och snackade lite, sen somnade vi igen.
Vaknade vid 12, gick och köpte "frulle" och sen mös vi lite till, hihi.
Nu får vi snart guests, Fam. Fredlundin och Tärnell kommer hit. MYYYYYYYYYS!
I love it.
Äntligen får jag träffa Mariamarräng igen, blir inte så ofta längre.
Vi har mkt att ta igen nu, haha. Så kommer ju lilla Ellis också, som inte är så liten längre, går ju faktiskt i högstadiet nu! Men hon kommer alltid vara min lilla flicka, hihi.
Men nu måste jag springa och hjälpa till i köket. Och byta om måste jag också göra! Eller klä på mig rättare sagt. Haha.



Kommentarer
Postat av: CARRO

va söööööt du är :)))))))) <33333333333333333333333333333333333

2009-11-08 @ 23:42:36
URL: http://typcarros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0