angel in the night

Nu har jag precis tvättat alla mina sminkborstar, duktig är man.
Jag som skulle plugga en massa naturkunskap idag, hahahahhahahah säger jag bara.
Men jag är inte så trött nu, så jag ska nog läsa lite i boken.
Och så får jag plugga mer imorn under håltimmen och efter skolan innan kören och efter kören.
För jag tänker fan i mig inte nöjja mig med ett G på det här provet, jag ska fan visa henne att jag inte är så dum som hon tror.
Åh.
Om ni hjälper till att peppa och tro på mig och hålla alla tummar ni har så är ni superduper!
Om jag lägger mig i sängen kommer jag bli trött, så jag får nog sitta här och läsa ett tag, med lite rockig musik på! Det blir super.
gonatt på er!<3



But baby with you I would like to go where no one's ever gone
And baby with you I would like to do what no one's ever done

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0