Min långa helg

HALLÅ...HALlå...HAllå...Hallå...hallå....hlå...
Japp people, det ekar tomt här i bloggen, hahaha.
Jag är så rolig.
Men aa, jag har likosm haft fullt upp dom senaste dagarna, jag har inte hunnit sitta vid datorn!
Kommer inte ihåg när jag skrev sist men jag ska berätta om min låånga helg!

Torsdag:
Jag åkte iväg på kör på morgonen, sisa nu innan sommaren, snyft.
Roligt var det, sen åkte jag därifrån vid 14:00 (tror jag det var, kanske 15:00, kommer inte ihåg, haha), kom hem typ mycket senare för bussarna gick cp-tider. Fick sitta i Hallunda i typ 40 min, kuul!
Sen åkte jag till Carro för jag skulle slagga där, klockan var väll typ 21:00 när vi åkte ner till centrum för vi skulle träfa hennes kompisar. Som sen var jättejätteJÄTTEtråkiga och inte kom. Så vi typ satt där och flummade. Sen blev vi lite depp eftersom ingen ville träffa oss så vi drog hem till Barro och tjockade framför tv:n.

Fredag:
Vi vaknade vid lunch och kom på att vi inte skulle hinna åka till stan så vi låg i sängen till typ 15:00, då gick vi upp och Carro åkte iväg till doktorn och jag åkte hem. Sen på kvällen åkte jag och Carro till centrum för där va Marcus. Så vi drog runt lite med han och hans kompis lite grann. Sen så blev det kallt och sådär så då gick vi hem till Alex, där Robin och Andro också var. Fast vi va typ ute lite först, Robin gungade mig och Carro i en såndär stor gunga och vi höll på att dö, Jag lovar den höll på att typ snurra runt, läskigt var det! Sen drog vi in och kollade på film. Alex satte på The Ring 2 och jag typ dog igen. Fast haha, jag satt mellan Alex och Andro så de va ju ganska tryggt eller va man ska säga, haha. Fast Andro va minst lika rädd som mig, hihi, söt.
I brist på kuddar så låg Alex och sov på Carros ben som domnade bort, hahaha, ni skulle sett när hon skulle resa sig sen! Även fast jag hade en kudde så blev det til slut så att jag låg på Andros axel (A).
Men vi hade de lite mys sådär. Sen så åkte vi hem vid 01:00-02:00. Kommer inte riktigt ihåg vad klockan var.

Lördag:
Familjen gick upp idigt för att göra klart andra halvan av taker, när det var klart drog jag iväg och tränade och sen kom Carro också och sprang lite med mig innan vi gick och solade. Härligt! Sen så drog vi hem till var och en oc duschade och sådär. På kvällen så beställde vi pizza och åkte hem till familjen Fredlund och åt den, mysigt värre! När vi hade ätit fick jag skynda mig till bussen för att möta Carro för vi skulle hem till Linnea, eftersom hon skulle ha partaj, haha. Vi drog efter en halvtimme eller nått, totaly dead vare.
Så vid 22:00 åkte vi till Sundbyberg för att möta några grabbar Carro och Elin känner (Elin hoppade på tåget i Stuvsta asså) Kom dit vid 23:30 och vi skulle vara hemma egentligen typ vid 01:00. Hihi, inte lyckat. Vi typ kollade på tv och Carro skulle spela lite CS men efter 2 min sa hon att det var tråkigt (bara för det inte gick bra? xD).
Men iaf.
Det blev lite strul med päronen och allt sådär.
Mamma vet inte om hon kan lita på mig, säger hon, bravo Johanna *applåder*.

Söndag:
Idag blir det plugg. Blä, men ett måste.
Skriver på min SO-uppsats nu, har bestämt att den ska vara klar idag. Biologin ska också bli klar men den behöver jag hjälp med, för den är egentligen rätt men min häxa till lärare säger att jag måste "förklara mer utförligt", jaha men gör det själv då ditt NO-snille, ursäkta mig att jag har gjort allting bra. Åh jag hatar henne nu.
Men men.
SO:n väntar.

puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0