The tandställning is BORTA!

GODMORGON!
Jag sitter på mammas jobb nu, har varit hos tandläkaren.
TOG UT MIN TANDSTÄLLNING!
Iaf där uppe, den nere ska jag ta ut i eftermiddag.
När jag kom hit till mamma så fick jag en glass, mums.
Nu väntar jag bara på att Carro ska vakna så vi kan åka till Huddinge och kolla skor och väska till balen. Och så ska jag leta efter lite mer grejjer!
Hahaha ni skulle sett mig när jag gick till mammas jobb från tandis (de e typ jättenära) jag ba gick och log hela tiden, kunde inte sluta. Hihi.
Men mina tänder ser typ sjukt stora ut, men de är nog för att jag inte är van att se hela tänderna.
Varje gång jag ser mig i en spegel är jag likosm berädd på att se en tandställning där i munnen men nejnej :D miih.
Åh, de kommer bild sen när jag kommer hem och har min egna data.
Men jag måste nog ringa och väcka Carro nu.
STORFETPUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0