@ svenskalektion

Jag sitter i skolan och ska typ leta fakta om typ nån författare tror jag. Haha, jag vet inte. Jag ligger fett efter, inte bra Johanna! så egentligen borde jag ju inte sitta och skriva här men jag orkar verkligen inte jobba för jag e på fett dåligt humör. jag är trött och jag fryser och jag vill bara hem. Men vi har bara musik kvar efter den här lektionen och det är ju ganska slappt likosm. Sen ska jag hem och typ sätta på mig en massa varma myskläder och plugga SO. Skitkul. Huhuhu. Kanske försöker få lite spanska gjort också. Vi hade nationella i fysik idag förresten. Det gick superduperdåligt. Åh här skrev jag en massa som försvann men aa. Jag är inte sjuk, det var nog bara liksom ingenting igår. TUR! Jag får hålla mig lite på avstånd från Barro, haha. Men jag skriver mer sen ikväll typ. pussar<3

Kommentarer
Postat av: Eric

:D august strindberg shakespeare eller bellman? :P vi har dom iallafall :D

2009-05-12 @ 21:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0