Sjuk igen? döda mig!

*här ska det stå någon finurlig hälsning som jag inte kommer på just nu*
Skoldagen var som vanlig. Nu för tiden så känner jag mig helt deprimerad i slutet av skoldagen, jag orkar verkligen ingenting. Jag kan inte tänka normalt. Min hjärna typ stängs av.
Sjukt jobbigt.
Efter skolan så drog jag och carroBarro hem till mig för att plugga, hihihi, det gick väll sådär!
Vi åt glass.
Nej men jag gjorde äntligen klart min bildgrejj och sen så gjorde vi engelskaläxan.
Alla andra böcker hade vi glömt i skolan, smidigt.
Min spanskagrupp alltså</3
Vi har med alla från handbollsklassen typ och iih jag får typ damp på dom snart seriöst. Man kan aldrig få lugn och ro när man ska jobba, klart man ligger efter!
Nej fy alltså.
Och Carro hade ont i halsen, och jag visste att hon skulle smitta mig.
Mitt immunförsvar e så dåligt att jag börjar tvivla på att det ens FINNS!?
Jag har ont i halsen.
Skitkul verkligen, gud va jag blev på dåligt humör nu.
Förlåt.
Jag ska nog bara gå nu.
slängkyss (så inte ni också blir smittade liksom)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0