RixFM i kungsan

Kom hem från stan för en halvtimme sen ungefär.
Det var ju RixFM i kungsan, tjoho.
Kulkul.
Stod och diggade med Mickis, Nattis och Alex, hahaha.
Jag såg en jättesnygg kille!
Jag höll på att dö.
Det var nära att jag tänkte fråga om hans nr, gud så snygg han var!
Men iaf.
När jag kom hem nu så tog jag en varm dusch, frös som in i innan liksom!
Tänkte va uppe länge inatt men får se hur de blir me de, känner mig ganska trött.
Imorn ska jag bara sola på dagen sen kommer Janne, Maria och Choffe hit och käkar dinner!
Mysmys.
Om två veckor får jag ta ut min tandställning people!!!!!
Fattar ni hur lycklig jag är?!
Fattar ni att jag typ blir glad om den skaver för att det kanske är sista gången!?
Nej ni fattar inte!
Ih!
Men jag har ont i axlarna, kom och massera mig någon.
Ska nog gå och hämta nått gott att smaska på, typ salta pinnar.
puss på dej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0