litekortsnabbt

Här kommer jättelite, jättekort, jättesnabbt.
Duschade nyss (bara kroppen eftersom jag duschade håret imorse bara) men de va skönt.
Min mor har varit emot att sola solarium ("det är inte nyttigt, man kan få cancer" osv.osv.osv. min mamma är väldigt jobbig och överbeskyddande, men det är bara för att hon bryr sig<3 puss)
Men nu idag sa hon faktiskt att jag kunde ju solduscha! Men så sa hon att de e ju billigare om du solar solarium för de kan du ta på klippkortet på gymmet, så ja. Tydligen tycker hon det är okej nu äntligen.
Så Barro nästa gång du ska och sola kan jag liksom kanske henka på ;)
Imorn blire skola. Sen hjälpa pappa att ta ner takpannor från taket, yes vi ska lägga om taket.
Så de blir nog inget inlägg förens på kvällen om inte i skolan.
Men aa, ni som saknar mig på msn kan fortsätta sakna mig några dagar till, jag orkar inte.
Nu går jag och sover
gnattpuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0