Klar med designen!

Nu tror jag att jag är klar med min design.
Hihi.
Ni får ju gärna tipsa mig om något borde vara på ett annat sätt eller om jag ska ha nått mer eller sådär. Ni vet.
Men nu ska jag typ gå å tvätta toan (bläääää), mammsen blir nog lite sur annars.
Jag lagade faktiskt maten idag, duktig är man! Korv och makaroner och en mumsig sallad med äpple i, hihi.
Jag gillar vädret som kommer nu! Sol och inte alls kallt!
Välkommen tillbaka liksom.
Igår fick mamma en massa olika läppglans och annat smink från sitt jobb (dom typ sponsrar tidningen SOLO och nu så skulle dom inte skicka ut fler såna så då fick dom allt som var kvar!) och bikinisar fick jag också!
En blå, en svart, en lila och en rosa!
Fast den lila ska Barro få för jag ville inte ha lila, haha.
Nu ska jag iaf gå som jag sa...
puss på pannan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0